2010. november 5., péntek

Grillezett zöldségek

Nyáron nagyon rákaptam a grillezett csillagtökre és cukkinira, most pedig kipróbáltam a gombás változatot is. Rengeteg zöldség közül válogathatunk, mindenki a saját ízlése szerint készítheti el ezeket a gyors és egyszerű ételeket. Remekül szolgálnak köretként grillezett húsok, vagy esetleg kolbász mellé.




Természetesen nem kötelező, hogy legyen kéznél grillsütő, elég csak egy nagy serpenyőben a gáztűzhelyen elkészíteni. Először szeleteljük fel a tetszőleges mennyiségű zöldséget karikákra. Rakjuk őket egy nagy tálba, majd spricceljünk rájuk olíva olajat és ízlés szerint fűszerezzük meg őket. Ezután mehetnek is a megolajazott serpenyőbe. A gázt tekerjük maximum fokozatra. Néha forgassuk meg a szeleteket nehogy odaégjenek, majd ha már az egész megpuhult kiönthetjük az egészet egy tányérra.

3 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a grillezett zöldségeket, a brokkoli, karfiol, répa, cukkini mixet szeretem a legjobban. De ki fogom próbálni a gombát is!

    VálaszTörlés
  2. Ne felejtsd ki a padlizsánt se...

    VálaszTörlés
  3. Kóstoltam a padlizsánt, annyira nem jött be grillezve, de persze, lehet azt is.

    VálaszTörlés